Ugrás a fő tartalomra

A szemétszállítás rendje Fadd-Domboriban 2019 évben

Az üdülőterületek rendjével kapcsolatos tájékoztató 2019. évre, Fadd-Dombori üdülőtelep területére.
Szemétszállítás:
A szemétszállítást az Alisca Terra Regionális Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft. végzi, az üdülőterületeken május 1. és október 31. között hétfőn, szezonon kívül november 1. és április 31. között szerdai napokon. A kommunális hulladék elszállítása a szolgáltató által biztosított piros, felirattal ellátott zsákokban történik. A zsákokat a szállítás napján reggel, az ingatlan elé, bekötözve kell kihelyezni! Amennyiben a rendelkezésre bocsátott zsák mennyisége nem elegendő, úgy a szolgáltatónál további zsákok vásárolhatók. A zöldhulladék-gyűjtő járat 2019. április hónaptól novemberig rendszeresen, járatszerűen közlekedik.
Az előző évektől eltérően a zöldhulladék elszállításának módja megváltozik!
A levágott füvet és egyéb lágyszárú növényeket a megjelölt gyűjtési napokon a szolgáltató kizárólag az alábbi módon szállítja el az ingatlan elől:
  • „Vertikál” emblémával ellátott biológiailag lebomló zsákban (1 zsák maximum 25 kg)
  • kötegelve, maximum 70 cm hosszú és 50 cm átmérőjű kötegbe összekötve
A kihelyezhető és ingyenesen elszállított zöldhulladék mennyisége maximum 0,5 m3 lehet!
Amennyiben több zöldhulladékot szeretne kihelyezni, úgy lehetősége van további „Vertikál” emblémával ellátott biológiailag lebomló zsákokat vásárolni a szolgáltatónál, vagy piros zsákokba helyezni a többlet hulladékot. A nagyobb mennyiségű zöldhulladék a legközelebbi hulladékudvarba is beszállítható, ahol azt ingyenesen átveszik! (Tolna, Bajcsy-Zsilinszky u. 72/2 a volt laktanyánál)

Gyűjtési napok:
  • április 3., május 1., június 5., július 3., augusztus 7., szeptember 4., október 2., november 6.
Hulladékgyűjtő zsákok átvétele Domboriban:
Dombori Gondnoksági épület, Nefelejcs u. 6.
  • március 29-től minden pénteken 12-16 óráig, szombatonként 10-16 óráig,
  • június 15-től augusztus 31-ig naponta 9-17 óráig
Alisca Terra Kft. Ügyfélszolgálati Iroda
  • Szekszárd, Epreskert u. 9. Telefonos ügyfélszolgálat 74/528-853
  • Hétfő 08.00-15.00 09.00-12.00
  • Kedd 08.00-15.00 09.00-12.00
  • Szerda 08.00-15.00 09.00-12.00
  • Csütörtök 08.00-20.00 08.00-20.00
  • Péntek 08.00-12.00 09.00-12.00
  • Email: info@aliscaterra.hu
  • Tel.: 06 74/528-850
  • Hívható: Hétfőtől- Csütörtökig 7:30-16:00 Pénteken 7:30-13:30
Szelektív gyűjtés:
2019 április 1-től házhoz menő szelektív gyűjtés valósul meg az üdülőterületeken is! Gyűjtési napokon az ingatlan elé kell átlátszó műanyag zsákokba kihelyezni a csomagolási hulladékot: 
  • Üdítős/ásványvizes PET palack (laposra taposva), polietilén flakonok( pl. tusfürdő, öblítő,sampon), tégelyek, zacskók, fóliák, joghurtos/vajas/tejfölös doboz, műanyag kupakok
  • Csomagoló papír/doboz, kartonpapír, újságpapír, szórólapok, hullámpapír, kombinált csomagolású üdítős doboz, tejes doboz
  • Fém italos doboz, konzervdoboz, alufólia.
Gyűjtési napok:
  • március 13., április 10., május 8., június 12., július 10., augusztus 14. szeptember 11., október 9., november 6., december 11.
Lomtalanítás:
Évente március 15-től október 15-ig a házhoz menő lomtalanítást csak a közszolgáltatásban nyilvántartott ingatlanhasználó veheti igénybe egy alkalommal térítésmentesen.
Házhoz menő lomtalanítás bejelentését a honlapunkon (http://www.aliscaterra.hu) található megrendelő lap kitöltésével tudja igényelni, vagy hívja munkanapokon 10-12 óráig a 74/528-853 telefonos ügyfélszolgálatunkat. A lom hulladék elszállításának feltétele, hogy ne legyen díjhátralék.

FIGYELEM! A bármely hulladékfajta a fentiektől eltérő módon való kihelyezése szabálysértésnek minősül! A szabálysértők ellen az újonnan megalakult Közterület- Felügyeleti szolgálat eljárást kezdeményez.
Hulladékgyűjtő zsákok átvétele:
  • 2019. április hónaptól- augusztus 31-ig az alábbi időpontokban
  • Dombori Gondnoksági épület, Nefelejcs u. 6. : március 29-től minden pénteken 12-16 óráig, szombatonként 10-16 óráig, június 15-től augusztus 31-ig naponta 9-17 óráig
  • Alisca Terra Kft. Ügyfélszolgálati Iroda, Szekszárd, Epreskert u. 9.: ügyfélfogadási időben
Hulladékudvar:
Szolgáltatásai térítésmentesek a helyi, lakossági eredetű és mennyiségű hulladékra vonatkozóan. A helyben lakást az érvényes lakcím kártya felmutatásával kell igazolni, és be kell mutatnia az legutolsó hulladékszállítási számla befizetését igazoló bizonylatot is.
Leadható hulladékok:
  • A hulladékudvarba csak szelektíven, egymástól külön gyűjtve helyezhetők el a háztartási hulladékok.
Háztartási hulladékok:
  • lom hulladék (pl. bútorféleségek)
  • üveg hulladék (pl. befőttes, szörpös és italos üvegek)
  • papír hulladék (pl. szórólap, karton) , textil hulladék
  • műanyag hulladék (pl. nejlon zacskó, üdítős palack), italos karton dobozok (üdítős és tejes dobozok)
  • személyautó gumiabroncs ( maximum egy garnitúra évenként)
  • ömlesztett zöld hulladék :fűkaszálék, ágnyesedék, lomb
  • lakossági építési törmelék – maximum 1 köbméter évenként elkülönítve, válogatva
  • fémhulladék
A felsorolt hulladékok fajtánként ingyenesen leadható mennyiségéről személyesen a helyszínen, telefonon az Alisca Terra Nonprofit Kft. ügyfélszolgálatánál tudnak informálódni.
Hulladékudvar Tolna (Bajcsy-Zsilinszky u.72/2)
  • hétfő zárva
  • kedd 10:00-17:00
  • szerda 08:30-14:30
  • csütörtök 08:30-14:30
  • péntek 09:00-17:00
  • szombat 08:00-12:00
  • vasárnap zárva
Ügyfélszolgálati Iroda:
Szekszárd, Epreskert u. 9. Telefonos ügyfélszolgálat 74/528-853
  • Hétfő 08.00-15.00 09.00-12.00
  • Kedd 08.00-15.00 09.00-12.00
  • Szerda 08.00-15.00 09.00-12.00
  • Csütörtök 08.00-20.00 08.00-20.00
  • Péntek 08.00-12.00 09.00-12.00
  • Email: info@aliscaterra.hu
  • Központi szám
  • Hívható: Hétfőtől- Csütörtökig 7:30-16:00
  • Pénteken 7:30-13:30
  • Tel.: 06 74/528-850
Villamos hálózattal kapcsolatos problémák:
EON hibabejelentő: 0-24 óra Tel: 06 80 20-50-20
Víz, szennyvíz: E.R.Ö.V. Egyesült Regionális Önkormányzati Víziközmű Zrt. Szekszárd
  • Központi hibabejelentő száma: 80/621-126 
  • Központi ügyfélszolgálat száma: 74/999-150
Közvilágítás: Polgármesteri Hivatal Fadd, Titkárság: Telefon: 74/447-182, 74/447-998
Ebrendész: Kákonyi Gábor Tel.: .: 06 70 320-1986
Közterület Felügyelet: Markó Tamás közterület felügyelő, Polgármesteri Hivatal
Fatodi Kommunális Szolgáltató Kft: Wusching Gábor ügyvezető 06 70 377-8051
Polgármesteri Hivatal
  • Telefon: 74/447-182, 74/447-998
  • Postacím: 7133 Fadd, Dózsa Gy. u. 12.
  • e-mail: titkarsagfaddph@tolna.net, penzugyfaddph@tolna.net adofaddph@tolna.net
  • Ügyfélfogadás: Hétfő: 8.00-16.00 Szerda: 8.00-16.00 Péntek: 08:00-12:00
Kapcsolódó információk:

Lomtalanítás vállalkozóval:



Kapcsolódó írások

Napi horgászjegy árusítás

Emlékeztetőként, az alábbi helyszíneken van lehetőség a 2020 évi szezonban horgászjegyet vásárolni a Fadd-Dombori holtághoz. Annyi kiegészítést érdemes megtenni, hogy a hivatalos közleményből kimaradt, miszerint a Faddi Horgászbolt hétköznap délután 13-tól 17-ig is nyitva van, szombaton pedig 12-ig.

A Dunaág 7139 Egyesület 2023. éves beszámolója

 A Dunaág 7139 Egyesület büszkén jelenti be, hogy a 2023-as év során számos sikeres projektet valósítottunk meg, melyekkel hozzájárultunk Dombori közösségünk fejlődéséhez. A csapadékos időjárás miatti útfelújításoktól kezdve a Te Szedd országos szemétszedési akción át, a közösségi könyvfülkék telepítésén keresztül a Fadd-Dombori Triatlon Fesztivál támogatásáig, számtalan területen bizonyítottuk elkötelezettségünket. Az üdülőhelyi fórum szervezésével és a vízminőség javítására irányuló erőfeszítéseinkkel is kiemelkedő közösségi összefogást sikerült létrehoznunk. Az év során a 1%-os felajánlások révén jelentős anyagi támogatásban részesültünk, melyet a jövőbeni projektek megvalósítására fordítunk, mint például a szúnyoggyérítés. A 2024-es év tervei között szerepel a településrész fejlődésének előmozdítása, a közösségi programok szervezése, és az önkormányzati választásokon való aktív részvétel. További információkért és a teljes beszámolóért kattintson az alábbi linkre.

Köszönet és tervek az 1 százalékos felajánlásokból

A Dunaág 7139 Egyesület nevében szeretnénk kifejezni hálánkat mindazoknak, akik az idei év során az adójuk 1%-át szervezetünknek ajánlották fel. Az ilyen önzetlen támogatás nélkülözhetetlen ahhoz, hogy közösségünk továbbra is fejlődjön és virágozzon.